Використання різноманітних форм і методів в роботі з творами М.М. Коцюбинського з метою морально–етичного виховання молодших школярів дипломна
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗГЛЯДУ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ПРОБЛЕМИ 7
1.1. Морально-етичне виховання як педагогічна і мистецька проблема 7
1.2. Жанрова і тематична різноманітність творів Михайла Михайловича Коцюбинського 18
РОЗДІЛ 2. ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ТВОРАМИ МИХАЙЛА МИХАЙЛОВИЧА КОЦЮБИНСЬКОГО ДЛЯ ДІТЕЙ 29
2.1. Виховний потенціал казок Михайла Михайловича Коцюбинського 29
2.2. Оповідання письменника як важливий засіб морально-етичного виховання школярів 35
2.3. Використання творів Михайла Михайловича Коцюбинського у позаурочній роботі з молодшими школярами 46
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
ДОДАТКИ 64
Додаток А. Урок читання з використанням технології розвитку критичного мислення в 1 класі. Казка "Про двох цапків" 64
Додаток Б. Урок читання (4 клас) М.М. Коцюбинський, оповідання "Маленький грішник" 71
Додаток В. Тести до казок і оповідань М.М. Коцюбинського 75
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|