Курсова: Мотивація та стратегії прямого інвестування у конкурентному середовищі
курсова робота написана та захищена в 2016 р.
ЗМІСТ
ВСТУП.............................................................................................. 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ ПРЯМОГО ІНВЕСТУВАННЯ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ.
1.1. Сутність конкурентного середовища в умовах глобалізації.................. 5
1.2. Мотивація прямого інвестування............................................................ 7
1.3. Основні стратегії та форми прямого інвестування............................... 14
РОЗДІЛ 2. ПРЯМІ ІНВЕСТИЦІЇ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ.
2.1. Роль прямого іноземного інвестування в світовій економіці............... 19
2.2. Інвестиційний клімат в Україні............................................................ 22
2.3. Правове регулювання відносин в сфері залучення інвестицій в Україні 26
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПРЯМОГО ІНВЕСТУВАННЯ.
3.1. Досвід зарубіжних країн в сфері підвищення мотивації прямих інвестицій 32
3.2. Напрями підвищення мотивації для прямих інвестицій в економіку України 37
ВИСНОВКИ................................................................................ 39
СПИСОК ДЖЕРЕЛ....................................................................... 42
ДОДАТКИ.................................................................................................... 45
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
ВСТУП
Актуальність теми. Події останніх років дестабілізували економічну систему України, призвели до її глибоких структурних деформацій. Збройний конфлікт на Сході України, політична й економічна нестабільність викликали відплив прямих іноземних інвестицій через відсутність гарантій безпеки для інвестора та високий ступінь ризику. В сучасних умовах Україна не спроможна забезпечити соціально-економічний розвиток за рахунок власних фінансових ресурсів і потребує притоку іноземного капіталу. Ситуація ускладнюється зростаючою конкуренцією на світових ринках капіталу.
Отримання прибутку або досягнення соціального ефекту – це, фактично, основна мета інвестиційної діяльності. Але кожна компанія ставить перед собою власні цілі, мотиви здійснення інвестування. Кожне капіталовкладення реалізується у різних формах, які інвестор також вибирає відповідно до власних пріоритетів. Питання щодо іноземного інвестування все частіше виникають як у впливових міжнародних компаніях, так і у державах загалом через їх зростаючу важливість для всіх учасників. Пряме іноземне інвестування відіграє дуже важливу роль у розвитку та стратегічному плануванні провідних міжнародних компаній та в економічному розвитку держави загалом.
Дослідженню питань формування мотивації прямого інвестування у конкурентному середовищі присвячено праці українських вчених Н.А. Буянової, О.І. Кондратюка, О.В. Царенка, В.І.Довбенка, В.О. Самойленка та ін., що свідчить про її актуальність.
Метою роботи є дослідження мотивації та стратегій прямого інвестування у конкурентному середовищі.
Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
1. Охарактеризувати основи мотивації прямого інвестування у конкурентному середовищі.
2. Показати основні стратегії та форми прямого інвестування.
3. Виявити роль прямого іноземного інвестування в світовій економіці та в економіці України.
4. Запропонувати напрями підвищення мотивації для прямих інвестицій в економіку України.
Об’єктом дослідження в роботі є глобальне конкурентне середовище як базис формування інвестиційного клімату.
Предметом дослідження в роботі є мотивація та стратегії прямого інвестування у конкурентному середовищі.
Основними методами дослідження в роботі стали: теоретичний аналіз наукових джерел із досліджуваної проблеми: аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація емпіричних і теоретичних даних; порівняльний аналіз результатів дослідження.
Курсова робота складається з вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатку.
Інформаційною базою роботи є наукові публікації, монографічні видання, підручники вітчизняних і закордонних вчених.
|