Специфіка міжособистісних стосунків дітей у молодшому шкільному віці дипломна
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ
СТОСУНКІВ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.
1.1. Вивчення міжособистісних стосунків в
психолого-педагогічній науці 6
1.2. Психологічна характеристика дітей молодшого шкільного
віку 15
1.3. Міжособистісні стосунки дітей у молодшому шкільному
віці 22
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖОСОБИСТИХ ВІДНОСИН ДІТЕЙ
МОЛОДШОЇ ШКОЛИ.
2.1. Основні експериментальні методики, що використовуються
при дослідження міжособистих стосунків молодших шкільників 29
2.2. Проведення експериментального дослідження
міжособистісних стосунків у молодшому шкільному віці 39
2.3. Результати дослідження 43
РОЗДІЛ ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ
МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ДІТЕЙ.
3.1. Взаємозв’язок стратегій і типів міжособистісних
відносин з соціометричним статусом і потребою у спілкуванні учнів молодшого шкільного віку 55
3.2. Основні методи покращення міжособистісних стосунків та
спідкування у молодшому шкільному віці 60
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73
ДОДАТКИ 79
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|