Соціально-культурні ресурси туризму та інноваційна стратегія їх використання підприємствами туристської індустрії України дипломна
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ ТУРИЗМУ…………................................8
1.1 Поняття соціально-культурних ресурсів в туристічній індустрії……..11
1.2 Роль та значення інноваційного підходу у використанні соціально-культурних ресурсів, підприємствами туристичної індустрії України……..28
1.3 Шляхи розвитку соціально-культурних ресурсів туризму.................38
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА БАЗОВОГО РИНКУ ТОВ «Феєрія»....42
2.1 Загальна характеристика та організаційна структура ТФ «Феєрія».......42
Оцінка ефективності використання соціально-культурних ресурсів ТФ ТОВ "Феєрія"
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТФ «Феєрія»..........47
2.3 Оцінка ефективності управління ТОВ «Феєрія».........................50
2.4 Аналіз результатів фінансово-господарської діяльності ТФ "Феєрія" та критерії їх оцінки ......................62
РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ ТУРИЗМУ.......74
3.1 Інноваційна модель використання соціально – культурних ресурсів туризму ТФ «Феєрія»....75
3.2 Модернізація і вдосконалення старих туристичних маршрутів, як варіант інноваційного підходу в використанні соціально-культурних ресурсів туризму…………94
ВИСНОВКИ.......................................................................................103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....................................................106
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|