ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. СОЦІОЛІНГВІСТИЧНА ТА СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК
КОМПЛЕКСНА
ПРОБЛЕМА...........................................................................8
1.1 Комунікативна
компетенція…………………….……….............................8
1.2 Соціолінгвістична
компетенція…………………………………………..12
1.3 Соціокультурна
компетенція…………………………………………..…26
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ФАКТОР
ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ………………………………………………………………….40
2.1 Важливість співставлення мов та їх соціокультурних і
соціолінгвістичних особливостей в розкритті їх сутності……………………..40
2.2 Принцип ситуативності у взаємовідносинах між
комунікантами .........47
2.3 Ситуативна позиція як форма організації процесу
спілкування…….....52
РОЗДІЛ 3. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В КОНТЕКСТІ
СОЦІОЛІНГВІСТИЧНОЇ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ.............56
3.1
Імітаційно-моделююча гра як спосіб адекватного відтворення процесу реального
спілкування……………………………………………………………56
3.2 Висвітлення
соціолінгвістичних і соціокультурних аспектів та принципу ситуативності в підручнику Headway
Pre-Intermediate……...…….68
3.3 Висвітлення
соціолінгвістичних і соціокультурних аспектів та принципу ситуативності у
посібнику «Бізнес-курс англійської
мови».........................................................75
ВИСНОВКИ............................................................................................................80
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
......................................................83
ДОДАТКИ...................................................................................................89
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 60 грн.