Систематизація розвитку творчого мислення учнів на основі інформаційних технологій навчання при побудові графіків функцій у школі дипломна
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Активізація учбово-пізнавальної діяльності учнів
1.1 Мислення людини – шлях до пізнання дійсності.
Особливості мислення старшокласника.
1.2. Психолого-педагогична характеристика творчого мислення
1.3. Поняття інноваційної технології навчання
1.4. Наукові основи інформаційно-педагогічних технологій
навчання.
1.5. Інформаційні технології в навчально-виховній діяльності
освітнього закладу
Висновок до глави I
Розділ 2. Використання персонального комп'ютера при побудові
графіків функцій в 8 класах
2.1. Вивчення функцій й їхніх графіків у загальноосвітній
школі.
2.2. Використання ПК на уроках математики при побудові
графіків функцій.
2.3 Педагогічний експеримент і його результати
Висновок до глави
II
Висновок
Література
Додатки
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|