Процес використання народної іграшки для морального виховання курсова
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗАСОБОМ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ 6
1.1 ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ ЯК ЗАСОБУ
ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ТВОРАХ ПЕДАГОГІВ СВІТОВОЇ І ВІТЧИЗНЯНОЇ НАУКИ 6
1.2 ЗНАЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ В РІЗНОБІЧНОМУ
ВИХОВАННІ ДІТЕЙ 9
1.3 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ
ІГРАШКИ 14
1.4 ВИДИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ, ЇХ ЗМІСТ 23
2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ У
ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 32
2.1 НАРОДНА ІГРАШКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ 32
2.2 АНАЛІЗ ПРОГРАМОВИХ ВИМОГ ЩОДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З НАРОДНОЮ ІГРАШКОЮ 34
2.2.1 ПЕРША ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ (ПЕРШИЙ РІК ЖИТТЯ) 35
2.2.2 ДРУГА ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ (ДРУГИЙ РІК ЖИТТЯ) 35
2.2.3 ПЕРША МОЛОДША ГРУПА (ТРЕТІЙ РІК ЖИТТЯ) 36
2.2.4 ДРУГА МОЛОДША ГРУПА (ЧЕТВЕРТИЙ РІК ЖИТТЯ) 36
2.2.5 СЕРЕДНЯ ГРУПА (П’ЯТИЙ РІК ЖИТТЯ) 37
2.2.6 СТАРША ГРУПА (ШОСТИЙ РІК ЖИТТЯ) 37
2.3 ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ 42
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТОК 1 52
ДОДАТОК 2 54
ДОДАТОК 3 58
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|