ПРИНЦИП МІЦНОСТІ ЗАСВОЄННЯ, ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ курсова
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ I. ПРИНЦИП МІЦНОСТІ ЗАСВОЄННЯ, ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ………………………………………4 Принцип міцності засвоєння знань, умінь і навичок в історії
педагогіки…………………………………………………………………4 Принцип міцності засвоєння знань, умінь і навичок як важлива
дидактична категорія……………………………………………………8 Аналіз стану питання
в роботі сучасної початкової школи………12 РОЗДІЛ II. РЕАЛІЗАЦІЯ
ПРИНЦИПУ МІЦНОСТІ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ……………………………………………………………………..16 2.1. Реалізація принципу міцності знань в ході вивчення
дисциплін природничого циклу…………………………………………………………...16 2.2. Реалізація принципу міцності знань в ході вивчення
математичного циклу……………………………………………………………………………..29 2.3. Реалізація
принципу міцності знань в ході вивчення дисциплін художньо-естетичного
циклу…………………………………………………31 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………43
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|