Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності старших дошкільників курсова
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ
ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ
АКТИВНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1 . Поняття пізнавальної активності. Необхідність розвитку пізнавальної активності в дошкільному віці
1.2. Аналіз
наукових поглядів на проблему розвитку пізнавальної активності
1.3.Дитячі запитання – показник пізнавальної активності у
старших дошкільників
РОЗДІЛ 2
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ
ПЕДАГОГІЧНИХ
УМОВ НА РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ
ДОШКІЛЬНИКІВ
2.1. Аналіз
рівня пізнавальної активності у старших дошкільників ДНЗ № 8 м. Старокостянтинова
2.2. Педагогічні
умови розвитку пізнавальної активності
2.3. Діагностика
результативності проведеної роботи
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|