Організаційно-педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі сільської школи дипломна
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Реалізація особистісно-орієнтованої парадигми
освіти як фактор розвитку творчої особистості школярів в умовах сільської
школи.
1.1. Проблема особистісно-орієнтованого підходу в працях
вітчизняних і зарубіжних науковців 8
1.2. Практичний стан реалізації особистісно-орієнтованого
підходу в умовах сільської школи 32
Розділ ІІ. Забезпечення організаційно-педагогічних умов для
реалізації особистісно-орієнтованого підходу в умовах сільської школи.
2.1. Педагогічна діагностика як умова реалізації
особистісно-орієнтованого підходу в НВП сільської школи 43
2.2. Створення умов для роботи з обдарованими дітьми
сільської школи 59
2.3. Розвиток творчого потенціалу учнів сільської школи шляхом впровадження
діяльності профільних груп 74
Висновки 85
Список використаної літератури 90
Додатки 97
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|