Курсова робота: Організація збутової політики фірми написана та захищена в 2015 р. на відмінно.
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Зміст та напрямки реалізації збутової політики підприємства 5
1.2. Сутність взаємовпливу маркетингової та збутової діяльності підприємства 10
1.3. Контролінг в системі збуту і його види 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА»
2.1. Ринкові можливості підприємства ЗАТ «Хмельницька макаронна фабрика» 21
2.2. Управління збутовою діяльністю підприємства «Хмельницька макаронна фабрика» 26
2.3 Організація збуту продукції ЗАТ «Хмельницька макаронна фабрика»….29
2.4. Основні рекомендації формування ефективної збутової політики з погляду маркетингу 34
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 47
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|