Організація роботи діловодного персоналу зі зверненнями громадян курсова
ЗМІСТ
Вступ................................................................................ 3
1. Діловодство за зверненнями громадян в установах України
1.1. Сутність, класифікація та зміст звернень громадян................ 5
1.2. Організація прийому громадян................................. 9
2. Особливості організації роботи зі зверненнями громадян в Управлінні житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
2.1. Організаційно-правова характеристика Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.............. 12
2.2. Аналіз стану організації діловодства зі зверненнями громадян в Управлінні житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.... 17
3. Шляхи удосконалення організації діловодства зі зверненнями громадян в Управлінні житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.... 21
Висновки................................................... 25
Список використаних джерел.................................... 27
Додатки..................................................... 30
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|