Організація процесу обслуговування відвідувачів офіціантами взакладі ресторанного господарства курсова
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ У РЕСТОРАНІ.
1.1. Специфіка процесу обслуговування офіціантами в закладах ресторанного господарства 5
1.2. Аналіз технології обслуговування офіціантами в закладах ресторанного господарства 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНІ «СОРРЕНТО».
2.1. Аналіз підготовки до обслуговування в ресторані «Сорренто» 21
2.2. Аналіз технології обслуговування споживачів офіціантами в ресторані «Сорренто» 28
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ У РЕСТОРАНІ.
3.1. Гостинність – «секретний елемент» обслуговування 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|