Методологія планування розвитку підприємства у умовах ринкових відносин
Зміст
Вступ……………………………………………………………………….. 3
Розділ 1. Теоретичні основи прогнозування та планування діяльності підприємства………………………………………………………………..……. 5
1.1. Поняття прогнозування та планування діяльності підприємств, їх необхідність та доцільність у ринкових умовах…………………………….…. 5
1.2. Принципи планування та їх характеристика……...…………..……. 8
1.3. Класифікаційні ознаки та види планів………………...………..…. 10
1.4. Методи планування, їх характеристики та умови раціонального
застосування…………………………………………..………………….. 12
Розділ 2. Аналіз ефективності діяльності підприємства ТОВ «Хмельницький Хлібокомбінат»…………………………...………………..... 18
2.1. Загальна характеристика підприємства та аналіз його основних техніко-економічних показників…………………………………………...….. 18
2.2. Аналіз ефективності використання основних фондів……….…… 21
2.3. Аналіз продуктивності праці…………………..…………….…..… 25
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства та шляхи їх планування……………………………………………………...……. 35
Висновки…………………………………………………...…………….. 39
Список використаних джерел…………………………………………... 41
Додатки
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|