Методологічні аспекти напрацювання загальної економічної стратегії підприємства курсова
ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи формування маркетингових стратегій.
1.1. Сутність та об'єктивна зумовленість стратегічної орієнтації діяльності сучасного підприємства
1.2. Типи маркетингових стратегій
1.3. Фактори, що впливають на вибір та реалізацію маркетингових стратегій підприємства
Розділ ІІ. Аналіз маркетингових стратегій ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
2.2. Особливості управління та практичної реалізації стратегічного менеджменту на ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
2.3. Характеристика видів та механізму реалізації маркетингових стратегій ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення процедури розробки та реалізації маркетингових стратегій на ТОВ "Летичівська меблева фабрика".
3.1. Рекомендації щодо вибору та застосування маркетингових стратегій на ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
3.2. Типи маркетингових стратегій, рекомендованих для ТОВ "Летичівська меблева фабрика" та механізм їх реалізації
3.3. Пропозиції щодо оцінки ризику реалізації маркетингових стратегій на ТОВ "Летичівська меблева фабрика"
Висновки
Список літератури
Додатки
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|