Курсова: Психологічні особливості самооцінки у дітей молодшого шкільного віку.
Курсова написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.
1.1. Особливості психологічного розвитку дітей молодшого шкільного віку 1
1.2. Формування самооцінки у дітей молодшого шкільного віку 12
1.3. Методологічні підходи організації досліджень самооцінки 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.
2.1. Методика «Сходинки» дослідження самооцінки дитини 20
2.2. Методика «Який Я» дослідження самооцінки дитини 24
2.3. Робота та рекомендації щодо підвищення рівня самооцінки та навчальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку 26
2.4. Дослідження після підвищення рівня самооцінки дитини 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 37
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.

|