Курсова: Планування рекламної кампанії на основі дослідження споживчих мотивацій покупців товарів підприємства
Курсова написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ МОТИВАЦІЙ СПОЖИВАЧІВ.
1.1. Сутність реклами та рекламування
1.2. Етапи планування рекламної кампанії та їх характеристика
1.3. Сегментація ринку. Методи дослідження мотивацій споживачів
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙ СПОЖИВАЧІВ ТА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КУЛІНАРНО-КОНДИТЕРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «М’ЯСНІ ДЕЛІКАТЕСИ».
2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «ККП «М’ясні делікатеси»
2.2. Аналіз заходів у сфері рекламування продукції підприємства, що їх проводили на підприємстві у 2013 – 2015 рр..
2.3. Аналіз ринкових сегментів, на яких працює підприємство.
2.4. Дослідження мотивацій споживачів маркетинговими методами.
2.4.1. Дослідження мотивацій споживачів методом Кано
2.4.2. Дослідження мотивацій споживачів методом Рокіча
2.4.3. Дослідження мотивацій споживачів
2.4.4. Дослідження мотивацій споживачів.
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА.
3.1. Основні напрями удосконалення рекламної діяльності підприємства
3.2. Планування рекламної кампанії
3.3. Визначення економічної ефективності впроваджуваного заходу
3.4. Вплив запропонованих заходів на основні показники діяльності підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|