Курсова: Міжнародна торгівля туристичними послугами
курсова робота написана та захищена в 2016 р.
ЗМІСТ
ВСТУП...................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТУРИСТИЧНИМИ ПОСЛУГАМИ.
1.1. Поняття та значення ринку міжнародних туристичних послуг............. 5
1.2. Диверсифікація міжнародної торгівлі туристичними послугами........ 11
1.3. Особливості менеджменту міжнародного туристичного бізнесу в умовах інтеграції..................................................................... 14
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ТОРГІВЛІ МІЖНАРОДНИМИ ТУРИСТИЧНИМИ ПОСЛУГАМИ В УКРАЇНІ.
2.1. Тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг в умовах посилення глобалізаційних процесів................................................. 21
2.2. Проблеми розвитку міжнародної торгівлі туристичними послугами в Україні 26
2.3. Регулювання міжнародної торгівлі туристичними послугами............ 29
РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТУРИСТИЧНИМИ ПОСЛУГАМИ.
3.1. Розвиток сучасної концепції маркетингу міжнародних туристичних послуг 33
3.2. Пріоритетні напрями державної підтримки розвитку міжнародного туризму в Україні................................................................. 36
ВИСНОВКИ...................................................................... 41
СПИСОК ДЖЕРЕЛ........................................................... 44
ДОДАТКИ......................................................................... 47
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
ВСТУП
Актуальність теми. Міжнародний туризм є глобальним явищем, основою функціонування якого є ринок на якому пропонуються туристичні послуги. Динамічне зростання світового ринку туристичних послуг багато в чому обумовлено його видовою та функціональною диверсифікацією. Бурхливий розвиток міжнародного туризму протягом останніх 150 років, у першу чергу, обумовлено його основними функціями. Функції міжнародного туризму як системи подорожей, що здійснюються на базі міждержавних договорів, з врахуванням діючих міжнародних норм і місцевих звичаїв, визначаються характером його впливу на країну. У цілому варто виділити такі основні функції туризму: економічну, соціально-культурну, оздоровчо-спортивну, освітньо-професійну та функцію задоволення неординарних потреб туристів.
Провідним фактором зростання світового туристичного ринку також є його видова диверсифікація, обумовлена розвитком нових видів туризму. Змістовний аналіз вітчизняних зарубіжних літературних джерел показав, що на сьогодні існує достатньо велика кількість фахівців, що робили спроби визначити основні напрями розвитку міжнародної торгівлі туристичними послугами. Серед дослідників слід виділити Герасименка В.Г., Квартальнова В.О., Романову А.О., Балабанова І.Г., Балабанова О.І., Гуляєва В.Г., Герчикову І.М., та ін.
Міжнародна торгівля туристичними послугами є одним із факторів глобалізації та розвитку міжнародних економічних відносин. З глибоким включенням України до зазначених процесів потребує додаткового вивчення проблеми ринку міжнародних туристичних послуг. Зазначеним і зумовлена актуальність обраної теми курсової роботи: «Міжнародня торгівля туристичними послугами».
Метою роботи є дослідження основ міжнародної торгівлі туристичними послугами.
Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
1. Охарактеризувати сутність міжнародної торгівлі туристичними послугами.
2. Описати особливості менеджменту міжнародного туристичного бізнесу в умовах інтеграції.
3. Показати тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг в умовах посилення глобалізаційних процесів
4. Запропонувати напрямки вдосконалення державної підтримки розвитку міжнародного туризму в Україні.
Об’єктом дослідження в роботі є світовий туристичних ринок.
Предметом дослідження в роботі є міжнародна торгівля туристичними послугами.
Методологічною основою курсової роботи стали принципи історизму, об’єктивності, системності, що передбачають, охоплення та залучення науково-критичного аналізу, об’єктивне висвітлення фактів і узагальнення отриманої інформації. У процесі роботи використані загальнонаукові методи синтезу розвитку знань, аналізу, а також ретроспективний, проблемно-хронологічний та інші спеціальні методи наукових досліджень.
Робота складається з вступу, розділів з підрозділами основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інформаційною базою є наукові публікації, монографічні видання, підручники вітчизняних і закордонних вчених.
|