Курсова: Механізм стимулювання споживачів продукції
Курсова написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
ПЛАН
Вступ…………………………………………………………………3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування механізму стимулювання споживачів продукції підприємства.
1.1. Сутність та роль стимулювання збуту в системі просування продукції підприємства…………………………………………………………6
1.2. Методи стимулювання споживачів……………………………11
1.3. Контролювання і оцінювання ефективності заходів щодо стимулювання збуту продукції підприємства…………………………………15
Розділ 2. Дослідження механізму стимулювання споживачів продукції ФОП Коваленко «Антикафе Ляси».
та оцінювання ефективності промо-заходів
2.1. Техніко-економічна характеристика ФОП Коваленко «Антикафе Ляси»………………………………………………………………………….......20
2.2. Аналіз заходів у сфері стимулювання збуту, що їх проводили на підприємстві у 2013-2015 р.р. …………………………………………………23
2.3. Дослідження методів стимулювання збуту кінцевих споживачів...26
2.4. Оцінювання ефективності заходів щодо стимулювання збуту продукції підприємства………………………………………………………….31
Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо удосконалення системи стимулювання збуту продукції підприємства серед кінцевих споживачів.
3.1. Основні напрями покращення механізму стимулювання збуту продукції підприємства…………………………………………………………37
3.2. Розроблення програми стимулювання збуту продукції…………...40
3.3. Розроблення рекламної підтримки промо-заходу в ЗМІ…………..47
3.4. Визначення економічної ефективності впроваджуваного заходу...49
Висновки…………………………………………………………………..57
Список використаної літератури………………………………………...59
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|