Курсова: Імідж ТОВ та його товарів
Курсова написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
ПЛАН
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні основи створення та управління іміджем підприємства.
1.1. Сутність і складові корпоративного іміджу, процес його формування та управління ним 7
1.2. Значення pr у створенні та підтримуванні іміджу фірми 12
1.3. Брендинг як технологія управління іміджем 15
1.3.1. Сутність та значення брендингу у формуванні та підтримуванні іміджу підприємства. 15
1.3.2. Складові бренду. Оцінювання бренду. 18
1.3.3. Переваги і недоліки випуску під однією торговою маркою різноманітних товарів. 21
Розділ 2. Техніко-економічна характеристика ТОВ «ЕЛКОМ»……………………………………………………………………......27
Розділ 3. Дослідження іміджу тов «елком».
3.1. Дослідження фірмового стилю підприємства 38
3.1.1. Аналіз товарного знака, фірмового шрифтового напису, фірмового блоку, слогана, фірмових кольорів, комплекту шрифта,
корпоративного героя 38
3.1.2. Аналіз носіїв елементів фірмового стилю підприємства 41
3.2. Оцінювання бренду (брендів) підприємства 43
3.2.1. Дослідження складових бренду: імені, образу бренду, бренд-міфу 43
3.2.2. Аналіз рекламної підтримки загально корпоративного іміджу 51
3.3. Комплексне оцінювання іміджу підприємства 53
Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо підтримання та поліпшення іміджу ТОВ «ЕЛКОМ» та його товарів.
4.1. Основні пропозиції щодо удосконалення іміджу підприємства і його товарів 63
4.2. Проведення рекламної компанії 66
4.3. Вплив запропонованих заходів на основні показники виробничо-господарської діяльності підприємства 70
Висновки 74
Список використаних джерел 77
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|