Формування вмінь учнів початкових класів розв’язувати нестандартні вправи курсова
Зміст
Вступ………………………………………………………………………3
Розділ I.
Підвищення ефективності навчання математики молодших школярів-важлива
психолого-педагогічна проблема…………6
Розділ
II. Основні групи задач та вправ з логічни навантаженням, які можна розглядати
в початковій школі…………………………………12
Розділ III.
Методика роботи над задачами з логічними
навантаженням, які не увішли до програмного мінімуму…………….25
Розділ IV. Задачі і
вправи з логічними навантаженням як засіб розвитку математичних
здібностей………………………………………34
Висновки…………………………………………………………………..52
Список
використаних джерел…………………………………………..53
Додатки…………………………………………………………………….56
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|