Дипломна: Вплив мас-медіа на соціокультурний розвиток суспільства на прикладі регіональних ЗМІ м. Хмельницького
Дипломна написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
ПЛАН
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТОКУ З СОЦІОКУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ В МАС-МЕДІА.
1.1. Вплив мас-медіа на формування ціннісних орієнтацій суспільства 8
1.2. Культурна ідентичність у регіональних ЗМІ 14
1.3. Ідеологічні аспекти впливу ЗМІ на громадську свідомість в умовах формування інформаційного суспільства 21
Висновки до розділу 1 26
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ МАС-МЕДІА НА СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК СУСПІЛЬСТВА НА ПРИКЛАДІ РЕГІОНАЛЬНИХ ЗМІ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО.
2.1. Особливості творчої культурної атмосфери у м. Хмельницькому 28
2.2. Бібліотеки Хмельниччини на сторінках преси 35
2.3. Розвиток фізичної культури та спорту Хмельниччини очима мас-медіа 39
Висновки до розділу 2 42
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ЗМІ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА.
3.1. Регіональне радіотелебачення як фактор формування соціокультурного простору сучасної Хмельниччини 44
3.2. Регіональна народна газета «Є» щодо пріоритетних напрямків розвитку та бачення майбутнього міста Хмельницького 50
Висновки до розділу 3 55
РОЗДІЛ 4. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ МАС-МЕДІА В СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ.
4.1. Проблеми популяризації сучасних мас-медіа в українському медіапросторі 57
4.2. Напрями покращення роботи мас-медіа в соціокультурній сфері 60
Висновки до розділу 4 63
ВИСНОВКИ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70
ДОДАТКИ 77
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 100 грн.
|