Дипломна: Аналіз процесу ціноутворення на підприємстві
Дипломна написана у 2017 р та захищена на "відмінно"
План
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методичні засади процесу ціноутворення на підприємстві
1.1 Сутність маркетингової цінової політики та загальна характеристика підходів до ціноутворення
1.2 Маркетингові методи цінових досліджень
1.3 Методичні підходи до оцінки ефективності цінової політики підприємства
Розділ 2. Дослідження маркетингової цінової політики ТОВ «ЕЛКОМ»
2.1. Аналіз ситуації на ринку банківського обладнання та техніко-економічна характеристика ТОВ «ЕЛКОМ»
2.2. Визначення оптимальної ціни на лічильник банкнот Magner 35-2003 з урахуванням впливу найбільш важливих чинників
2.3 Оцінки рівня конкурентоспроможності цін
Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства
3.1. Основні пропозиції щодо підвищення ефективності цінової політики ТОВ «ЕЛКОМ»
3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадження системи прогресивних знижок
3.2.1. Маркетингове обґрунтування необхідності впровадження системи прогресивних знижок
3.2.2. Розробка шкали прогресивних знижок
3.2.3. Оцінка очікуваних результатів від впровадження системи прогресивних знижок
3.2.4. Розрахунок основних показників економічної ефективності від проведення системи знижок
3.3. Вплив запропонованого заходу на основні показники виробничо-господарської діяльності підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 100 грн.
|