Маркетингові стратегії розвитку підприємства курсова
ЗМІСТ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА.
1.1. Сутність та об’єктивна необхідність стратегічної орієнтації діяльності сучасного підприємства 5
1.2. Типи маркетингових стратегій та їх характеристика 10
1.3. Фактори, що впливають на вибір та реалізацію маркетингових стратегій підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПП «ЯСЕН»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ПП «Ясен» 21
2.2. Особливості управління та практичної реалізації стратегічного менеджменту на ПП «Ясен» 29
2.3. Характеристика видів та механізму реалізації маркетингових стратегій ПП «Ясен» 32
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕДУРИ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПП «ЯСЕН».
3.1. Загальні рекомендації щодо вибору та застосування маркетингових стратегій на ПП «Ясен» 37
3.2. Типи маркетингових стратегій, рекомендованих для ПП «Ясен» 41
3.3. Пропозиції щодо оцінки ризику реалізації маркетингових стратегій на ПП «Ясен» 44
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.


|