Гра як засіб математичного розвитку дітей курсова робота
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні засади організації та проведення
дидиктичних ігор з навчання математики
1.1. Освітньо-виховне значення дидактичних ігор з
математичного розвитку дітей 7
1.2. Класифікація та характеристика математичних ігор в
психологічній педагогіці та методологічній літературі 14
1.3. Методика проведення математичних ігор з дітьми старшої
вікової групи 26
Розділ ІІ. Експериментальне дослідження шляхів підвищення
математичного розвитку дітей старшої вікової групи
2.1. Аналіз використання різних видів ігор та діагностика
рівня математичного розвитку дітей 32
2.2. Система використання дидактичних ігор в навчанні
математики дітей старшої вікової групи.. 41
2.3. Перевірка ефективності проведеної роботи 45
Висновки 54
Список використаної літератури 58
Додатки 52
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн. 

|