Курсова робота: Місце реклами у виставковій діяльності - написана в 2016 р.
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................ 3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.1. Виставкова діяльність: основні поняття.................................................. 5
1.2. Історія та основні етапи розвитку ярмарково-виставкової діяльності.. 9
1.3. Рекламна діяльність на різних етапах проведення виставки................ 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ВИСТАВКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.
2.1. Місце і роль рекламної продукції у виставковій діяльності................ 18
2.2. Підготовка рекламно-інформаційних матеріалів................................. 21
2.3. Приклади вдалого використання рекламних матеріалів на виставці.. 24
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ВИСТАВЦІ.
3.1. Оцінка ефективності реклами на виставці............................................. 28
3.2. Рекомендації щодо підвищення ефективності реклами на виставці..... 32
ВИСНОВКИ................................................................................................. 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ................. 41
ДОДАТКИ.................................................................................................... 44
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 50 грн.
|