Гуманно-особистісна технологія Ш.О. Амонашвілі у виховному процесі початкової школи курсова
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ВПРОВАДЖЕННЯ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ Ш.О.
АМОНАШВІЛІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕГАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.
1.1. Історичні корні гуманної педагогіки 6
1.2. Гуманно-особистісна педагогіка: теоретичний аспект 9
1.3. Аналіз стану впровадження гуманно-особистісної
технології Ш.О. Амонашвілі в початковій школі 14
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОЇ
ТЕХНОЛОГІЇ Ш.О. АМОНАШВІЛІ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.
2.1. Організація впровадження особистісно-гуманної
технології Ш.О. Амонашвілі 18
2.2. Роль вчителя в процесі запровадження
гуманно-особистісної технології Ш.О. Амонашвілі 24
2.3. Застосування гуманно-особистісної технології Ш.О.
Амонашвілі у виховній роботі – запорука розвитку творчості молодших школярів 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40
ВАРТІСТЬ РОБОТИ - 30 грн.
|